Brezplačen 30-minuten marketinški posvet

Imaš digitalno-marketinški izziv? Ne veš katero smer izbrati ali kakšne taktike se poslužiti pri svojem prodajnem nagovoru? Želiš izbrati najbolj optimalen komunikacijski kanal, potrebuješ kakšen nasvet ali primer dobre prakse? Mogoče samo potrebuješ nekoga, ki te bo povezal s pravo osebo?

Če ti po glavi roji katero od spodnjih vprašanj …

Zakaj potrebujem posvet?
Kdo si in zakaj bi ti prisluhnil ali delil svoje izzive s teboj?
Imaš premalo strank in mi želiš kaj prodati?
In kaj boš z vsemi podatki in informacijami od vseh nas?

… nadaljuj z branjem. 

Zakaj potrebujem posvet?
Mogoče ga ne in je to čisto ok. Da sem prišla do ideje zanje, me je navdihnila knjiga Adama Granta – Daš in dobiš, ki sem jo poleti prebrala na morju. Poleg dobrodelnih nakazil, s katerimi upam, da vsaj malo pomagam tistim, ki jih potrebujejo, čutim, da lahko dam komu tudi kaj iz področja biznisa (sploh marketinga in prodaje).

Kdo si in zakaj bi ti prisluhnil ali delil svoje izzive s teboj?
Sem Ajda. Zadnjih 12 let delam v marketingu, kjer sem začela na asistentski poziciji in napredovala do direktorice marketinga v naprednem tehnološkem podjetju. Zadnji dve leti sem podjetnica in v glavnini svetujem in ustvarjam kampanje ter digitalno-marketinške projekte za manjše in večje stranke (korporacije) iz Slovenije in tujine. V preteklosti sem bila del dveh večjih mednarodnih zgodb, ki so prišle (tudi) na slovenski trg, danes večinoma pomagam podjetjem do eksponentne rasti in povečanja prihodkov. Svetujem tudi start-up podjetjem ter sem soustanoviteljica dveh start-upov. Navdušuje me dosega zastavljenih ciljev (sem geek na cifre in KPI-je) ter rada zaupam podatkom (analitika in tiste metrike, za katere verjetno niti ne veš, da obstajajo). Kljub vsemu veliko delujem na intuitivni bazi (ja, vem da je kontradiktorno s prejšnjim stavkom :D), sem družinski človek in oseba, ki nenehno stremi k rasti ter optimizaciji.

Obstajajo kakšne omejitve? Kakšna so pravila igre?
Moj cilj je, da tedensko pomagam dvema. Ker želim pomagati čimvečjemu krogu ljudi te prosim, da se na posvet prijaviš samo enkrat in tako omogočiš vsakemu dostop do brezplačnega posveta.
Velja tudi omeniti, da če ne veš točno, kaj si želiš od mene, ti bom težko pomagala. Cenila bom, če prideš na posvet s konkretno dilemo, izzivom ali vprašanjem. Tako bova lahko oba učinkovito porabila skupen čas.

Imaš premalo strank in mi želiš kaj prodati?
Sem verjetno najslabši prodajalec, ki si ga uspel spoznati do sedaj. Žene me iskrena želja po pomoči, saj tudi jaz danes ne bi bila kjer sem, če ne bi bilo nekaterih ljudi na pravem mestu in ob pravem času. Ničesar nimam, da ti prodam. In popolnoma ničesar ne pričakujem v zameno. Največ kar lahko narediš je, da majhno pozornost, nasvet (… vstavi poljubno) vrneš sočloveku. S tem sem dosegla svoj najvišji namen.

In kaj boš z vsemi podatki in informacijami od vseh nas?
Iskreno, popolnoma nič. Verjetno bodo nekateri ostali zasidrani nekje v malih možganih (žal nimam tipke za delete, vsaj ne, da bi vedela), velika večina njih pa bo zapustila moj zavesti del. Ker cenim diskretnost (poslovno in osebno) bo vse podeljeno obravnavano kot poslovna skrivnosti.
In ne, nobenih skritih namenov nimam. In ja, tudi to obstaja v svetu in vidiš prav. 😉