Se sprašujete zakaj do brezplačne analize?
Ker gre za izvrstno popolnoma brezplačno priložnost s katero lahko izboljšate svoj spletni nastop, izboljšate pozicijo v Google iskalniku (SEO), bolje nagovorite svojo ciljno publiko in dosežete višjo stopnjo konverzije oziroma prodaje. Poročilo je sestavljeno strukturirano in jasno, namenjeno je tako tistim z marketinškim predznanjem, kot tudi popolnim začetnikom, saj je vsak korak do izboljšave voden.
Je naročilo analize obvezujoče?
Nikakor. Gre zgolj za poročilo, ki vam prinaša prednosti in se z njim ne zavežete k ničemur. Prav tako se na vas ne bo usul plaz elektronskim sporočil prodajnikov, ki bodo od vas želeli nekaj več. Namera, ki stoji za tole aktivnostjo je iskrena pomoč tistim, ki želijo boljši spletni nastop in so pripravljeni v nekaj kratkih korakih izboljšati le tega.
Kakšne nasvete lahko pričakujem?
En del priporočil in nasvetov bo strateške narave s postavljenimi izhodišči o vaši ciljni publiki, nagovarjanju in načinu komuniciranja. Drugi del bo zajemal praktične nasvete, ki bodo vključevali trike s katerimi lahko dosežete večjo publiko (s pomočjo SEO-ta in growth hacking metod), optimizacijo vaše spletne strani (z vidika prodajnih kanalov in konverzije), pregled in komentar na komuniciranje preko družbenih omrežij (če le te imate, če ne, konkretno priporočilo kateri kanal bi bil najprimernejši in za kakšno vsebino).