Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 1/4/2022

Marketing nasveti

LinkedIn izboljšuje organski doseg, konec je z ad-free gledanjem TV-ja, kakšne so plače oglaševalcev?

 

Začetek primeren posebnemu dnevu v letu. Spodaj za vas kup zanimive in uporabne vsebine.

Wishing a very Happy April Fool’s Day to you. Do not underestimate fools as they are responsible for making intelligent smart.

➡️ LinkedIn naj bi z novimi funkcionalnostmi povečal organski doseg objav. Na voljo bo preko 400 kategorij za industrije, omogočeno vam bo pošiljati newslettre (takšne, kot ga ravnokar berete) preko profila vašega podjetja (sedaj bilo mogoče samo na osebnih profilih) in posodobili bodo izgled novega Campaign Managerja, s čimer naj bi olajšali upravljanje in postavljanje kampanj.👌

➡️ Pozor❗️ Če veš, da se tvoja ciljna skupina nahaja na Pinterestu, je skrajni čas, da postaneš aktiven akter na njem. Razvijajo namreč svoj potencial in postajajo spletna prodajna platforma. Nove funkcionalnosti omogočajo: in-app checkout (zaključek nakupa brez zapustitve aplikacije), API za nakupovanje (kar pomeni, da boste lahko delili skoraj vse o svojih produktih, zalogah in cenah) ter lastno trgovino (stran, namenjeno vsakemu uporabniku posebej, ki bo vsebovala izdelke na podlagi želja in aktivnosti na platformi).

💡 Primer dobre prakse: kako sugerirati in prepričati obiskovalce spletne strani, da kliknejo na vaš CTA (klic k akciji) gumb? Poglejte, kako je to uspelo platformi Skai.

Kako povečati pomembnost CTA gumbom

➡️ Zagotovo ste v zadnjih tednih videli oglas za HBO Max. HBO je namreč nadgradil in združil svoje platformo v HBO Max (prej HBO GO), ki tako vsebuje večjo količino vsebin in naj bi ponujala boljšo izkušnjo. Pomembnejša marketinška plat te zgodbe pa je to, da so tako Disney+, kot Hulu, Netflix in HBO Max 🎥 dodali (ali resno razmišljajo) prostor/formate za oglase. Neprekinjeno gledanje najljubših filmov in TV serij bo s časom kot kaže postalo preteklost. Prinaša pa zagotovo priložnost za tiste, ki bodo tam oglaševali, saj bodo prvi pobrali boljši izplen in nižji CPC (ceno na klik).

➡️ Google pospešeno dela na povečanju uporabnosti njegovih orodjih, tako je nov mejnik prinesla združitev Google Search Ads 360 ter GA4, s katero bodo podatki dobili pomen. Če uporabljate ali boste obe omenjeni orodji dodajam povezavo do kratkega vodnika skozi korake povezave.

💡 Nekaj uporabnih blogov, ki so jih pripravili pri Ad Espresso. Prvi na temo promocije YouTube kanala, drugi vsebuje najboljše marketinške trike za Instagram ter tretji vas bo vodil po marketingu za Twitter. Hvala marketinški kolegi! 😊

➡️ Vas zanima kakšne so plače PPC (pay-per-click) oglaševalcev pri nas in v tujini? S klikom na povezavo boste odprli PDF dokument, ki vam bo zelo detajlno razkril podatke glede na celine, spol ter tip zaposlitev (agencija, podjetje, freelance). Mogoče si ga shranite, če boste v kratkem pri šefu prosili za povišico. 😉

➡️ Za navdušence nad novo tehnologijo in umetno inteligenco je Neil Patel posnel video, v katerem najdete orodja, ki so njega najbolj navdihnila. Od generiranja tekstov, do priprave PPT-jev in analitičnih čarovnikov, ki vam bodo svetovali kaj spremeniti na spletnem mestu… najdete lahko marsikaj zanimivega.

➡️ TikTok preseneča z razvojem, tokrat v smer oglaševalskega ustroja. Testirajo namreč search oglase – ti naj bi se prikazali glede na ključne besede, ki jih uporabniki vnesejo v iskalnik (podoben način Googlovim search oglasom). Zadeva je v beta fazi, dosegljiva naključnim uporabnikom. Ob dobrih rezultatih gre lahko pričakovati, da bo funkcionalnost s časom dostopna vsem.

Se beremo čez teden dni!