Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 18/2/2022

Novičnik marketing

Zmagovalec Super Bowla, ali TikTok (tudi) prodaja in prednosti ter slabosti Performance MAX kampanj

 

Kaj se dogaja in kaj je novega na področju (digitalnega) marketinga:

➡️ Apple Search oglasi bodo začeli omogočati testiranje različnih produktnih strani (kar do 35 variacij). S tem boste lahko uspešneje izbrali tiste, ki vam prinašajo boljše rezultate. Pri lastnikih mobilnih aplikacij veje optimizem, saj bi sprememba morala prinesti nižji cost-per-install.

➡️ Ste se poslovili od Facebook Business Suite? Ta odhaja, za vedno. Ampak brez skrbi, odločili so se samo za zamenjavo imena. Od sedaj naprej boste iste funkcionalnosti našli pod imenom Meta Business Suite.

➡️ Je TikTok tisti kanal, ki vam lahko prinaša (tudi) prodajo? Mnenja so deljena. Primer podjetja BookScan pa tehtnico nagiba v smer prodaje. Več o njihovi rekordni prodaji in uspehu preko TikToka najdete tukajle: https://www.tubefilter.com/2022/01/28/tiktok-booktok-2021-book-sales-data-bookscan/

➡️ Se spomnite, ko je Instagram nekaj mesecev nazaj omogočil vsem uporabnikov (ne samo tistim, z večjim številom sledilcev) dodajanje povezav v zgodbe (‘stories’)? Razširitev, ki se jo je večina razveselila, prinaša tudi slabo plat. Namreč zgodbe s povezavo imajo manjši doseg in engagement.

➡️ Katera platorma največ služi z oglaševalskimi vložki? Googlu in Facebooku, za vrat diha Amazon, ki je z dobičkom v 2021 prehitel YouTube in še katerega tehnološkega giganta. Višina prihodkov (9,7 bilijonov $) je enaka velikosti celotne globalne časopisne industrije.

➡️ Za vse, ki občasno ali redno postavljate kampanje na Google Ads. Delim checklisto, ki jo je pripravil ‘The Google Ads Guy’ (Collin Schmelebeck). Najdete jo tukajle – klik

➡️ Google nadaljuje z avtomatizacijo nalog pri upravljanju oglasov. Tokrat ponuja avtomatsko ustvarjanje extension-ov na kampanjah. Največ extension-ov najdeš na Search kampanji, kjer lahko dodajaš vsebino svojim oglasov s sitelinki (povezavami na druge strani), fotografijami, promocijami …Namen extension-ov? Povečanje CTR-ja (tistih, ki na oglas kliknejo, ker se jim zdi privlačen ali zanimiv).

➡️ Microsoft širi oglaševalsko mrežo in med države, ki jih lahko dosežete z njihovimi oglasi, dodaja 29 novih. Če imate potencialne kupce in stranke iz osrednje ali vzhodne Evrope predlagam resen razmislek, ali je to kanal, ki vam lahko prinaša rast prihodkov v prihodnosti.

➡️ Ste Super Bowl navdušenci? Tudi letošnja tekma za najbolj prikazan oglas je povzdignila nekaj prahu. Prvo mesto, za največkrat predvajan oglas je odnesel AmazonT-Mobile je zasedel drugo, Hyunday pa tretje mesto. Kateri oglas pa je najbolj prepričal tebe?

➡️ Google je jeseni lansiral nov tip oglaševalskih kampanj – Performance Max, po raziskavah in komentarjih različnih oglaševalcev pa je v javnost pricurljal blog s prednosti in slabosti tega tipa kampanj. Če iščete nadomestilo za Shopping kampanjo ali želite povečati prodajo na svojim kampanjah, predlagam branje. Zahvala za informacije gre #PPCHero. Povezava

Se beremo naslednji teden!