Google nagrajuje odličen odnos s strankami, Microsoft je z novim orodjem prehitel Google, rešitev za obvoz AdBlockerjev
Žalosten teden za Evropo zaključujem s pregledom vsebin, novosti iz digitala. ⬇️
➡️ Če si želite boljših rezultatov in izpostavljenosti (na Google Shopping) brez stroška imam dobro novico za vas. Na podlagi podatkov, ki jih ima Google o vašem spletnem mestu (hitrost in strošek dostave, strošek vračila …), bo brezplačno izpostavil ter promoviral tiste spletne trgovce, ki nudijo vrhunsko podporo kupcem. Tisti s slabo oceno, za to naj ne bi bili kaznovani.
➡️ V javnosti (CNBC) je vzniknila vest, da naj bi Google spreminjal 🔐 pravila zasebnosti (‘Privacy Sandbox’) na podoben način kot Apple, lanskega maja. Sprememba Appla je rezultirala v veliko sivih las in težav nas oglaševalcev, saj so rezultati in podatki, ki jih prejemamo okrnjeni in je natančnost le teh precej načeta, hkrati težje targetiramo dobršen del uporabnikov. S spremembo podobno Applu na Googlu, bi ključna težava oglaševalcev tako postala analitika, oglaševalske kampanje in precej manjši doseg pa tudi izplen samih oglasov. Ker je v teh časih dobro prebrati tudi droben tekst in vsebino, lahko pomirim strasti in potrdim, da do takšne spremembe (še) ne bo prišlo, če pa bo prišlo, bodo pred tem našli ustrezno zamenjavo. Glavni prihodek Googla vseeno prinašajo oglaševalski vložki.
➡️ Alternativa in glavna konkurenca Amazonu? 🛒 Walmart! Velja za drugo največjo spletno prodajalno v ZDA in predstavlja priložnost za tiste, ki želijo preizkusiti in uspeti na manj razvitih orodjih ali trgih. Amazon vs Walmart je podobno kot Google vs Microsoft (v iskalni ‘industriji’).
➡️ Se sprašujete na kakšen tip vsebine se uporabniki odzovejo tekom dneva? Zjutraj se odzivamo na bolj edukativne vsebine z veliko dodano vrednostjo. Tekom dneva pa se naša pričakovanja spremenijo in se raje odzovemo in obkrožimo z zabavnimi vsebinami, ki nas sprostijo in zabavajo. Nič presenetljivega, torej? 😉 Raziskava je bila opravljena na Twitterju vanjo je bilo vključenih 7.604,530 všečkov ter 139,151 sledilcev.
➡️ Da se druge oglaševalske platforme (poleg Googla) razvijajo ni skrivnost. Tokrat Microsoft dodaja funkcionalnost, ki je Google Ads poznana že dalj časa. Uporabniki, bodo tako začeli prejemati priporočila za optimizacijo oglaševalskih kampanj. Avtomatsko bodo na obveščanja prijavljeni vsi uporabniki, zato se morate (če vas ne zanima kaj vam Microsoft ponuja) od tega ročno odjaviti.
➡️ Obstaja funkcionalnost, ki jo Microsoft uvaja pred Googlom? Ja. Microsoft predstavlja ‘dynamic descriptions’ za search oglase, ki deluje na način, da s pomočjo AI ustvari edinstvene opise, prilagojene vsakemu uporabniku posebej. Glavni cilj je povečanje klikov na oglas ter boljšega izplena za oglaševalce. Bo Google sledil in kdaj? Trenutna razpoložljivost te funkcionalnosti je dostopna v ZDA, Kanadi, UK, Franciji in Nemčiji.
➡️ Novica, ki ni novica, je pa pridobila na priljubljenosti v zadnjem tednu. Google Tag Manager s t.i. server-side taggingom (=merjenje aktivnosti/dogodkov uporabnikov preko različnih naprav) uspešno obvozi večino AdBlockerjev. ⛔️ Tudi zaradi tega ostaja eno izmed priljubljenih orodij za marketingaše, ki lahko na takšen način pridobivajo več in bolj točne podatke obiskovalcev svojih spletnih mest.
➡️ Uporabljate Google Fonts (= nabor brezplačnih fontov, ki jih lahko izkoristite tako za komercialne kot ne komercialneme namene). Predstavljajo nov font, ki se dodaja v zbirko le teh. Roboto Serif je tako na voljo vsem uporabnikom, najbolj primeren pa je za tiste, ki zagovarjajo preglednost in lahko berljivost.
➡️ Za tiste, ki ste že pridno migrirali v novo verzijo Google Analytics (GA4) in vam je analitika spletnih mest bolj domača, je Charles Farina razkril nekaj novih pomembnih metrik, ki so bile dodane v orodje. 📈
🎧 Za razvedrilo konca tedna pa z vami delim še eno izkušnjo, ki me je resno presenetila in prepričala. Nujno poglejte! Obvezne so slušalke, udobno sedišče in mir. Vzemite si par minut in si oglejte/prisluhnite tem videu. Zahvala, da je ta video prišel do mene gredo Ioana Maria Dragomir. Več o 8D sounds lahko preberete tudi v njeni objavi.
Prijeten pustni vikend vsem. Do branja.