Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 4/2/2022

Novice iz digitalnega marketinga

Od idej za valentinove kampanje, do novosti v Google svetu, trendih v TV oglaševanju, pomembnem mejniku novega orodja na Pinterestu in …

 

➡️ Google je najavil, da se bodo Smart Shopping in Local kampanje lahko nadgradile v Perfomance MAX z začetkom aprila. Po oceni Googla, naj bi sprememba doprinesla 12 % dvig konverzij v povprečju. Zagotovo priložnost, ki je ne gre zamuditi.

➡️Izključno Gmail kampanje se s poletjem poslavljajo. ⛔️ Na Gmailu boste tako lahko oglaševali samo še preko Discovery kampanj.

➡️ Tako Visa kot Mastercard sta povišala 📈 oceno prihodkov, saj uporabniki vedno več nakupujejo v fizičnih in spletnih trgovinah. Dobra novica za oglaševalce in prodajalce, medtem, ko je slaba za omejevanje široke potrošnje in promocije odgovornega nakupovanja.

➡️Pri TV oglasih performance metrike (še) ne obstajajo. Zato so se pri LG odločili ustvariti platformo z nastavki, ki so bolj po meri oglaševalcem. Tako boste za oglas plačali samo, če se bo pogledal do konca oziroma za doseženo konverzijo. Nova funkcionalnost, ki verjetno ni še izpiljena do konca, obeta pa drugačne čase za TV oglaševanje.

➡️ Verjetno ste slišali, da se umika brezplačna Google G Suita. Kdo namerava največ pridobiti s to spremembo? Cloudflare ocenjuje, da so dobra alternativna rešitev.

P. S. Google se po kar hudem odzivu pojavlja z namigovanji, da naj bi vseeno ostalo nekaj prostih stvari do julija 2022.

➡️ 💝 Se bliža valentinovo vi pa še nimate kampanje ali ideje zanjo? Naj vam pomagam z usmeritvijo na pravi naslov. Pri WordStreamu so pripravili nekaj idej, specifičnih glede na branže. https://www.wordstream.com/blog/ws/2021/01/25/valentines-day-marketing-ideas

➡️ Da postaja AR nenadomestljiva stvar spletnega nakupovanja v prihodnosti je že dolgo jasno. Tokratni milestone je uspel Pinterestu. Se sprašujete, kako kavč iz fotografije izgleda v vaši dnevni sobi? Preizkusite AR Try-On for Home Decor. 👁

➡️ Google Shopping predstavlja nove attribution moči. Po novem boste imeli možnost narediti auto-tagging za free listings v Google Merchant centru. Zadevo aktivirate v GMC pod zavihkov Conversion Settings.

➡️ Se sprašujete koliko so ljudje pripravljeni porabiti za valentinovo? 🎁 Raziskava je bila narejena v ZDA med 7.728 potrošniki in je razkrila, da nameravajo porabiti 175 $ na osebo, kar je več od lani (164 $). 46 % jih namerava kupiti nekaj sladkega, 40 % jih namerava podariti zahvalno kartico in 37 % rože. Ključna novica za spletne ponudnike, največ (41 %) jih namerava kupovati preko spleta.

➡️ Ste prejeli e-poštno sporočilo od Googla, da od vas zahteva verifikacijo? Gre za proces, ki bo kmalu dosegel vse oglaševalce. V 30ih dneh od prejetega sporočila, boste morali naložiti dokumente, ki izkazujejo pravno podlago vašega podjetja in osebno identifikacijo zakonite/odgovorne osebe.

➡️ Se sprašujete, koliko denarja 💵 namenijo oglaševalci v Google Ads? V zadnjem kvartalu leta 2021 je bilo tja namenjenih 62.2 bilijona dolarjev (32 % rast od preteklega leta).

➡️ 🔊 Vas zanimajo najbolj zanimivi in kakovostni SEO podcasti leta 2021? Preglejte seznam in prisluhnite kateremu, če želite nadgraditi znanje ali biti na tekočem z novostmi. klik

Over in out. Prijetno branje in veliko uporabnih vpogled v digital!