Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 10/6/2022

Primeri  dobrih oglasov skozi faze zavedanje strank | Nakupovanje v živo postaja ‘must’ | Prepovedan izdelek za oglaševanje | Primer dobre prakse – povečanje izplena na FB oglasih | Praktičen webinar o GA4 | Dynamic travel ads za turistično panogo

💡 Pogosto govorim o prodajnem AIDA konceptu, ko razlagam, da ne moremo pričakovati, da bo nekdo ob prvem srečanju z našim brandom, takoj voljen nakupa ali nam bo zaupal. Stopnje zavedanja (ang. awarenessa) so različne, zelo dobro so jih popisali pri GrowthMarketer, kjer je ob vsaki priložen še primer oglasa, ki se nanaša nanjo. Če začenjate svojo oglaševalsko kampanjo z novim produktov, storitvijo, podjetjem … potem je to skoraj nujno branje.

➡️ Nakupovanje v živo ni nekaj, kar ste slišali prvič. Ni pa razvito do te mere, da uspeva izkoriščati svoj potencial. TikTok sledi načelu Go big or go home. Tako začenjajo uvajati nakupovanje v živo, kjer vam bo med ogledom videoposnetka na voljo košarica, v kateri bodo zbrani vsi produkti, ki jih najdete v videoposnetku. Z nekaj kliki boste tako lahko opravili nakup. Ugibanja, kakšno konverzijsko stopnjo lahko pričakujejo oglaševalci, so precej optimistična.

➡️ Google prepoveduje oglaševanje izdelkov za posvetlitev kože, ki promovirajo en ten kože pred drugim. Pozor, saj je to novo pravilo, zaradi katerega vam lahko zablokirajo vaš oglaševalski račun

💡  Veeeelika zakladnica nasvetov, know-howa in idej za rast vaše FB oglaševalske kampanje. Taylor Lagace je zelo radodarno podelil primer dobre prakse, kjer je s FB oglaševanjem v 18ih mesecih prodajo iz 0 spravil na 14,525.749 $. Nasveti, ki vsakemu prinesejo vsaj nekaj idej in uporabnega znanja.

➡️ Če sem iskrena, nisem še konkretno zagrizla v GA4 in uporabo le tega v praksi. Sem pa naletela na res uporaben in dober webinar, kjer boste slišali o tem, kako sploh deluje nova platforma, kako uspešno opraviti nastavitev in kaj vse vam lahko prinese merjenje znotraj nje. Zahtevajo registracijo za ogled prispevka, pripravil pa ga je Digital Marketing Institute v sodelovanju z SEO gurujem, Neil Patelom. Webinar traja dobro uro.

➡️ Zadnjič ste brali o GDPR pravilih, ki jih je začel Google zahtevati od uporabnikov njegovih orodij. S pravilno nastavljenimi cookie soglasji, lahko to pomenil, da boste izgubili del podatkov uporabnikov, ki obiščejo vašo spletno mesto. Kako izgubljene podatke nadomestiti, sploh če je teh podatkov ogromno? Google ponuja t.i. ‘behavioral modeling’ s katerim kljub pomanjkanju podatkov posameznega obiskovalca, v poročila vključi predvidena dejanja le teh. Torej uporabi podatke, ki jih lahko procesira in iz njih ustvari prediktivne modele. Mogoče se sliši zakomplicirano. Je pa zelo uporabno, če se znajdete v zagati! Za tiste, ki boste potrebovali rešitev.

➡️ S poletjem močno porastejo oglaševalski vložki turističnih ponudnikov, ki so bili v zadnjih dveh letih nižji od predkoronskih časov. Kljub funkcionalnostim, ki jih že omogočata FB in Google (da dosežete popotnike ali tiste, ki se zanimajo za določeno lokacijo) je Snapchat naredil korak dlje ter lansiral ‘Dynamic Travel Ads’, s katerimi dosegajo uporabnike na samih potovanjih. Ker je zadeva nova, je težko komentirati izplen ali izkušnjo, naj bi pa Etihad Airways s pomočjo oglasov že zmanjšal strošek posameznega leta za 4-kratnik.

💡 Najboljše rezultate dosežemo tako, da ne odkrivamo tople vode (saj je ta v večini primerov že odkrita), ampak raje spremljamo kaj že najbolj deluje v svetu in razmislimo, kako ta know-how vkomponirati v svoj brand. TikTok vam je to delo olajšal s Trend Discovery stranjo, kjer najdete najbolj popularne vsebine ta hip. Potrebujete idejo za vaš nov TikTok prispevek? Pokukajte.