Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 11/3/2022

Digitalni marketing

Od novih sankcij, ki jih prinaša vojna, do ‘Buy now, pay later’​ revolucije ter SEO in oglaševalskih nasvetov …

 

➡️ Nove posledice ukrajinsko-ruskega spora. Google, Microsoft, Instagram, TikTok, Twitter in Snapchat so zaustavili vso oglaševanje v Ukrajini ni Rusiji. Meta je medtem odločil, da je oglaševanje ruskim oglaševalcem prepovedano. ⛔️

➡️ Leto 2021 je krojila močna prezenca novega trenda plačevanja ”Buy now, pay later”, ki naj bi bila najhitreje rastoča plačilna metoda do leta 2025. 💰 Predikcije pravijo, da naj bi to skozi čas postalo eno izmed nenadomestljivih načinov plačila, nekateri spletni trgovci pa temu niso naklonjeni, saj težje nadzirajo in načrtujejo svoje prihodke. Takšen način plačevanja naj bi po določenih elementih spominjal celo na obročno plačevanje, posvojilo pa ga je med drugim tudi eno večjih švedskih podjetij, ki pokriva plačilne rešitve, Klarna.

💡 SEO nasvet: če imate na spletni strani veliko vsebine je ena izmed rešitev (da je še vedno berljiva), ta, da le to ‘skrijete’ pod vsebinske naslove in ‘dropdown’ menije. Se pa takšna odločitev odraža na SEO rezultatu. Dan Shure (znan SEO ekspert) je objavil rezultate raziskave, ko so na spletni strani odstranili vse skrite vsebine ter le te obiskovalcem pokazali takoj. Ugotovili so, da se je organski promet spletne močno povečal! Ugotovil je, da vsebina, ki ni takoj vidna obiskovalcu nima tako močnega SEO učinka. Zato razmislite, katero vsebino boste ‘skrili’ in poskrbite, da ta ne bo ključna.

➡️ Če niste bili prepričani, ali vaša prezenca in aktivnost na družbenih kanalih lahko povečuje tudi vašo prodajo in dobiček … 65 % ljudi uporablja družbene kanale za iskanje idej pri nakupovanju. Imejte to v mislih, ko boste razmišljali, ali se vam splača porabiti vsa čas za pripravo in komunikacijo s sledilci.

➡️ Visa in Mastercard spreminjata višino provizije za plačila preko kreditnih kartic. 💳Večje trgovce lahko sprememba udari po žepu, medtem, ko bi lahko bili manjši celo malce razbremenjeni. Več o predvidenim spremembah pa tudi v članku.

➡️ Instagram je razvil novo funkcionalnost, v kateri omogoča, da v objavi označite vse, ki so prispevali k sami produkciji objave. Na primeru sodelovanja z influencerji – ti bodo lahko označili vaš profil v svojih fotografijah/videih.

💡 Oglaševalski nasvet: Rado se zgodi, da ob postavljanju nove kampanje ne najdeš nobene ideja za vsebino le te. Eden izmed nasvetov, ki izredno delujejo pri povečanju prodaje je to, da mnenja vaših strank, vključite v same oglase. Govorim o realnih ocenah, mnenjih in feedbackih. Morajo biti pristna in realna, drugače lahko dosežete kontra učinek. Vključite jih lahko tekstovno v opis, lahko na samo kreativo, ali pa stopite korak dlje in stranko zaprosite za video izjavo.

➡️ Zagotovo na tedenski ravni priletite na kup pristajalnih strani. Včasih tako dobrih, da se na njih zadržite dlje, včasih pa tako slabih, da stran zaprete v nekaj sekundah. ½ uspešne kampanje prinesejo dobri oglasi, 2/2 kampanje pa prinese dobra pristajalna stran. ✅ Z vami lahko delim uporabno in praktično brošuro, ki so jo pripravili pri Stacked Marketer.

➡️ Twitter je začel omogočati podjetjem, da predstavijo 50 lastnih produktov na svojem profilu. Gre za funkcionalnost Twitter Shops, trenutno pa je to možno videti samo v ZDA. Verjetno sledi (če bodo le rezultati vzpodbudni) širitev tudi k nam.
Toliko za danes, se beremo čez točno teden dni!