Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 13/5/2022

Kako ustvariti vsebino, ki prodaja na spletu

Veš, kako pripraviti vsebino, ki prodaja? | Globalno spletna prodaja 📉 pada že od začetka leta| Twitter pred veliko prelomnico

 

➡️ Še en oglaševalski kanal, ki raste hitreje kot Facebook in Twitter. Snapchat je v prvem kvartalu letošnjega leta zabeležil 18 % rast novih uporabnikov. Prav tako so povečali svoje prihodke za 38 %. Veliko prodaje naj bi oglaševalcem prinašali dinamični oglasi … se tam skriva vaša ciljna publika?

➡️ Novi zakon v EU, bo omejil možnosti targetiranja uporabnikov. V 2024 lahko pričakujemo dodatne omejitve pri dosegi uporabnikov. Tako ne boste morali več targetirati nekoga glede na: verska prepričanja, spolno usmerjenost, etično pripadnost ali politično prepričanost. Prav tako ne bo dovoljeno doseganje otrok. Opomba: FB je to ‘omejitev’ implementiral že na začetku leta.

💡 TikTok je trenutno najbolj vroč kanal pri doseganju vrtoglavih številk organskega dosega. Močen postaja pa tudi na področju oglaševanja. Ste že slišali za Spark Ads? Gre za oglase, ki so namenjene deljenju ‘native’ vsebine. Več o njih, primerih dobre prakse in kako jih narediti tudi vi zase, najdete na blogu.

➡️ V času mojega dopustovanja se je na digitalu zgodila kar pompozna sprememba. Elon Musk je kupil Twitter in že razburkal javnost z informacijo, da bo Donaldu Trumpu omogočil uporabo te platforme (O.A. njegov profil je bil blokiran po napadu na Kapitol). Se sprašujete kaj bo nov lastnik pomenil za ta kanal? Jaz tudi. 😊 Ampak na to bomo morali še malo počakati. Zaenkrat krožijo govorice o vseh možnih spremembah …

💡 Pomembno je pripraviti privlačen in dober oglas, ki prinese veliko klikov. Vam pa ta ne pomaga nič, če kasneje te uporabnike izgubite na spletnem mestu. Meta je delila nov priročnik, ki vam priskoči na pomoč z nasveti in primeri dobre prakse pri pripravi tekstopisja vaše pristajalne strani. Več najdete na spletni strani, kjer si lahko tudi prenesete priročnik.

➡️ Govorice so resnične. Spletna prodaja v tem letu pada v primerjavi s preteklimi. Tako so nižjo prodajo zabeležile tudi največje spletne platforme. Amazon, Twitter in Meta poročajo o padcu prodaje od začetka leta. Na drugi strani raste prodaja off-line, za kar 17 %. Sproščanje ukrepov in vračanje v ‘staro normalo’ ni nič ne pričakovanega, zato se ne ustrašite sprememb. Razmislite pa, kateri kanali so vam sedaj najbolj učinkoviti in vam prinašajo največji izplen. Prilagodite svoje načrte! Premislite, kako podpreti off-line kanale in poskrbeti, da ne porabljate denarja na spletu za kampanje, ki ne delujejo. Sledite svojim kupcem in ne čakajte na jutri, pri sprejemanju načrta sprememb.

➡️ Imate mobilno aplikacijo. Ne prinaša vam stabilnega in visokega prometa. Kaj narediti? Strategije pri pridobivanju novih prenosov aplikacij in povečanja aktivnosti uporabnikov so lahko kompleksne. Za razliko od večine, je Noah Tucker podelil enostavne in kratke nasvete, kako je z influencersko strategijo povečal prodajo preko mobilne aplikacije za 10.000 $ v treh mesecih. Spoiler: TikTok in Twitter sta bila namenjena brand awarenessu, YouTube in skupine pa konverzijam …