Kdo si lahko privošči dvig cen | Kako učinkovito oglaševati z minimalnimi vložki | Koraki pri pripravi raziskave ključnih besed | Kaj novega lahko ponudi Metaverse in komu?
💡 O inflaciji je moč brati povsod. Kakšna je vaša strategija v teh časih? Ste primorani dvigati cene, zaradi vse večjih stroškov v dobavni verigi? Če se ob tem sprašujete, kako bodo na podražitve odreagirale vaše stranke, je WSJ pripravil raziskavo, v katerih industrijah so podražitve najbolj ‘razumljene’ ter sprejete in kje so kupci nanje izredno občutljivi. Kljub vsemu napisanemu je stvar zelo jasna. Ste uspeli pridobiti ugled vaše blagovne znamke, ki jo ljudje povezujejo s kakovostjo in ji postanejo zvesti? Ali potencialne stranke vidijo dodano vrednost vaših produktov/storitev in le te, učinkovito komunicirate preko svojih kanalov?
💡 Primer dobre prakse FB oglaševanja, ki ga je podelila lastnica veganske slaščičarne, s katerim si z minimalnim zneskom povečuje promet in izboljšuje prodajo. Redko se zgodi, da FB podeli konkretne nasvete za oglaševanje. Tokrat objavljen case study konkretno in jasno opiše, kako se lahko oglaševanja lotite tudi tisti, ki v oglaševanje ne nameravate vložiti več kot 200 €/mesec in želite doseči stranke v lokalnem okolju.
➡️ Nove priložnosti za promocijo dogodkov na LinkedInu. Po zgledu FB-ja (sponzorirane objave poznamo že zeeelo dolgo), LN omogoča, da organsko objavo sponzorirate. Z ‘boostom’ boste avtomatsko ustvarili oglas, kjer boste lahko izbrali ciljno skupino, termine oglaševanja in vložek. To še ni vse, na LN lahko zbirate tudi leade! V admin pogledu LN strani imate pod Analytics zavihkom Leads. Tam ustvarite svoj obrazec in spremljate, kakšne rezultate beleži.
➡️ Google uvaja beta verzijo ‘Automatically created assets’, s katerimi želi avtomatizirati pripravo vsebin za oglaševalce. Tako na podlagi podatkov iz spletne strani, pristajalnih strani, ključnih besed in preteklih oglasov … pripravi celotno vsebino (naslove, opise in ostale elemente) oglasa. Sama še vedno zaupam človeškemu umu, je pa zagotovo smer avtomatizacije tista, ki bo vsaj delno krojila prihodnost.
➡️ Google pripravlja večje spremembe in nadgradnje, na več koncih in orodjih. Nemogoče je povzeti vse v kratkem sestavku, se pa dotikajo: YouTube Short Ads, Performance Max kampanj, Insights strani, Video oglasov dostopnih v Discovery kampanjah in 3D produktnih modelov. Če ti je katero področje blizu oziroma se z njim ukvarjaš, predlagam branje njihove uradne novice.
➡️ Nova funkcionalnost vam omogoča bolj detajlno targetiranje strank in obiskovalcev vaše spletne strani T.i. ‘Dynamic lookbacks’ segmentira uporabnika na podlagi opravljenega dogodka na spletnem mestu. V praksi to pomeni, da lahko dosežete nekoga, ki je nakup opravil v zadnjem tednu, ali pa dosežete uporabnike, ki so že dalj časa neodzivni in vašega spletne mesta že več kot mesec dni niso obiskali. Audience iz GA4 lahko enostavno uvozite v Google Ads in tako ustvarite retargeting kampanjo za up-sell obstoječih strank ali nadgradnjo leadov v stranke, če se te za naročilo še niso odločile.
➡️ Priznam, da tudi za 5k + € mesečno, ne bi prevzela oglaševanje produktov, ki so iz področja politike, zdravja, CBD-ja, iger na srečo, blockchaina … Zakaj? Ker je to oglaševanje večinoma prepovedano ali pa izredno močno regulirano. Je pa nekaterim uspelo najti (vsaj začasno) rešitev. CBD ponudniki so svoje trgovine odprli in predstavili v Metaverse (virtualnem svetu). Kljub temu, da tam ne morejo direktno prodajati izdelkov, lahko obiskovalce preusmerjajo na spletno mesto. Če bo Metaverse ponudil roko in možnost oglaševanja tem področjem … lahko zagotovo pričakujemo, da bodo pripravljeni velikodušno odpreti svoje denarnice.
💡 Osnova preden zavihamo rokave za pripravo Google Ads Search kampanje ali pripravljamo strategijo za SEO optimizacijo. Kako se je lotim sama razkrijem enkrat v samostojni objavi, tokrat pa delim primer, ki se ga poslužuje velikan med SEO orodji, Moz. Res uporabne ideje, če ste ali boste pred tem izzivom v bližnji prihodnosti.