Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 20/5/2022

Ali veš, da Pinterest ve, kje boš letos dopustoval? 😉 | Je moj CTR in CPC dober v primerjavi s konkurenco | Katera vsebina pritegne pozornost in kaj radi delimo med svoje sledilce

 

➡️ »Ajda, kako lahko vem, ali moj CTR dober? Ali plačujem preveč za CPC? Kaj je merilo?« Najboljše merilo, ki ga vedno zaupam mojim slušateljem na predavanjih so benchmark analize. Eno izmed boljših pripravlja WordStream, ki je objavil novo, za leto 2022. Vabljeni k branju!

➡️ Pinterest ve, kje boš počitnikoval letos! Greš kampirat? 😉 Malo za hec pa malo za res. Opravili so večjo globalno raziskavo (imejte v mislih, da je usmerjena v ZDA populacija), ki je prinesla nekaj zanimivih izsledkov. Kampiranje ostaja izredno priljubljen način preživljanja počitnic. Zelo iskan je glamping, priljubljene pa so tudi točke ob jezerih.

💡 Kaj privleče pozornost bralca in kdaj nehamo scrolati do konca strani? Tako FB kot YT sta razvila funkcionalnosti, ki bosta pomagali razumevati obnašanje uporabnikov. FB je pripravil poročilo, kjer najdete konkretne primer vsebin, ki so požele največ pozornosti. YT gre korak dlje. Po novem bo vsem uporabnikom na voljo informacija o najbolj predvajanem in ponovljenem delu videa. Za lažjo predstavo:

YouTube funkcionalnost

➡️ Najbolj vesela sem bila te novice. Pa ne zaradi poslovnih razlogov. YouTube končno uvaja možnost omejevanja prikaza oglasa. Kar pomeni v praksi, da (če bo oglaševalec vsaj malo pri zdravi pameti) istega oglasa ne boste videli 100+ krat, ampak se vam bo ta prikazal manjkrat. Hvala YT!

➡️ Katera vsebine privleče več pozornosti in prinese boljši učinek? Jaz bi rekla, da je testiranje tukaj ključno, saj formule uspeha ni. Ne škodi pa pogledati kdaj tudi med raziskave. Spodnji graf kaže kateri tipi naslovov, so bili najbolj deljeni na FB in TW v letih 2019 in 2020. Za učenje testiranje tekstov za največji izplen PPC oglaševanja pa predlagam tale blog.

Najbolj deljena vsebina na FB in TW

Vir: BuzzSumo

➡️ Go big or go home. Tripadviser širi svoj oglaševalski imperij. Predstavili so Ad Express, orodje ali bolje rečeno platformo, ki je namenjena ustvarjanju, spremljanju in optimizaciji oglaševalskih kampanj, ki se bodo prikazovale na Tripadviserju. Ste v turistični panogi in želite doseči globalne goste? Priložnost za vas.

💡 Ali spadaš med oglaševalce in preizkušaš ali redno uporabljaš Performance Max tip kampanj ti toplo priporočal tele nasvete, ki so jo iz Googla delili v svet. Nekateri lahko močno vplivajo na izplen tvoje kampanje.

💡 TikTok je naredil korak k analizi uporabnikov in njihovega vedenja. Po novem naj bi imel na razpolago t.i. Insight, ki analizira dejanje uporabnikov na podlagi: lokacije, ciljne skupine, industrije, dogodkov in počitnic ter leta. Tudi zate se lahko tukaj skrivajo uporabni podatki.