Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 25/3/2022

Marketing novosti

Nasvidenje (Universal) Google Analytics, hvala Shopify, da ne ostanete zaklenjeni iz svojega FB profila in …

 

➡️ YouTube se je malce pozno zavedel, da ga platforme s pretočnim predavanjem TV oddaj prehitevajo iz leve in desne. Zato je (za ZDA občinstvo) odprl dostop do nekaterih najbolj ‘evergreen’ oddaj in filmov. Seveda pa brezplačno gledanje le teh, pride tudi z oglasi, ki vas bodo vmes pozdravili. Slaba volja za gledalce in dobra volja za oglaševalce? Namreč lahko boste svoj oglas za profesionalne nože umestili v enega izmed delov oddaje Peklenske kuhinje.

➡️ Universal Google Analytics se poslavlja.🥺 Verjetno najbolj žalostna novica zadnjega meseca tudi zame, saj bo to pomenilo, bolj kompleksno spremljanje analitike in več časa a prenos znanja do upravljalcev spletnih strani. Nadomešča ga GA4 – novejši brat Universal izdaje. Da novica ne bo prehudo imate do takrat še nekaj časa. Dokončno se bo poslovil v sredini leta 2023, vseeno pa je dobro migracijo ali vsaj aktivacijo GA4 opraviti čimprej, zaradi podatkov, ki jih bo neprimerno več, kot če boste čakali na zadnji vlak. Za tiste bolj izkušene marketingaše, ki se boste lotili tega procesa, je dober načrt pripravila Jill Quick, s helikoptersko metodo (ja, prav si prebral/a). Je pa Google pripravil tudi delavnico za pridobitev vsega potrebnega znanja, da bo migracija kar se da lahka. To najdete tukajle.

➡️ Nedavno opravljena raziskava ugotavlja, da se kar 60 % kupcem ne bo želelo pogovarjati z vami (podjetjem, poslovim subjektom), če ne boste zagotavljali komunikacije v virtualnem svetu. 💬 Če niste prepričani ali bi integrirali klepet v živo na svoji spletni strani … mogoče je sedaj čas za ponoven razmislek. Zagotovo pa ne bo rešitev, da ga implementirate, potem pa ne deluje ali se na sporočila ne odzovete.

➡️ Shopify je bil radodaren tako z novimi, več kot uporabnimi funkcionalnostmi, kot tudi s svojo ponudbo. Po novem imajo uporabniki več segmentiranih podatkov uporabnikov (zadnji nakup, frekvenca nakupov …), prav tako so dodali nove avtomatske sprožilce na podlagi zgodovine nakupov ali doseženih mejnikov. Kar je pa najbolj vesela novica pa je tudi to, da so dodali 10.000 dodatnih mailov na vsakem računu na mesec. Zakaj je ta informacija pomembna? Ker lahko resno razmislite, ali je vaš e-mail ponudnik potreben oziroma lahko tudi za to opravilo uporabite Shopify. Optimizacija z avtomatizacijo je vedno dobra ideja.

➡️ Ste dobili e-pošto za vklop Facebook Protect? 🔐 Ste ostali zaklenjeni iz svojega Facebook profila? Facebook namreč sproža postopke zoper tiste, ki nimajo vključenega Facebook Protect – varnostnega programa. Ta zahteva vključitev dvostopenjskega avtorizacijskega postopka (two-factor authentication) in dodajanja telefonske številke. Če ste med tistimi, ki tega nimate urejenega, toplo priporočam, da to uredite čimprej, preden vas to stane izgube računa.  Kje? V nastavitvah – posnetek zaslona spodaj.

Facebook Protect

➡️ Če oglašujete na FB-ju in se sprašujete ali izbrati avtomatske ali ročne umestitve, predlagam prebiranje tega članka, ki ga je pripravil Jon Loomer. Jasno in enostavno razloži kaj lahko pričakujete od glavnih umestitev in vam pomaga z vpogledom v delovanjem oglaševalskega ustroja.

➡️ Največja združitev zadnjih dveh tednov je zagotovo nakup Amazona za 8,5 bilijonov $. Kupili so MGM 🎬 – filmsko podjetje, za katerega ste gotovo že slišali. Na logotipu ima rjovečega leva. 🐅 Cilj? Med drugim zagotovo povečanje oglaševalskih vložkov in ogromen potencial platforme s priložnostjo za doseg in prikazovanje oglasov.

➡️ eBay ali Amazon?⚖️ Če izbirate platformo za svoj prodajni kanal toplo priporočam branje tegale članka, ki so ga pripravili v Similarweb. Večjo količino prometa uspe generirati Amazonu. Na njem boste našli več milenjcev in Gen Z kupcev, medtem ko se na eBayu zadržujejo tudi starejši (65+). Kupci bolj zaupajo Amazonu, saj ima ta hiter postopek vračanja izdelkov in fleksibilne možnosti refundacije. Amazon ima višje provizije, omogoča pa uporabo njihovih pakirnih skladišč. eBay je primernješi za prodajo rabljenih izdelkov, stroškov s prodajo pa do konkretne prodaje, nimate.

Sončen vikend in do naslednjega branja.