Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 27/5/2022

S TikTokom si lahko razdelita zaslužek 50/50. No, samo, če imaš vsaj 100k sledilcev. | Na Whatsapp sporočila boste lahko odgovarjali kar v Meta Business Suite. | Kako Twitter vpliva na nakupne odločitve | Bogata baza marketinških orodij, ki vam lahko pomagajo optimizirati vsakdanje delo.

➡️ Meta je pred kratkim napovedala nove funkcionalnosti, ki naj bi bile namenjene manjšim podjetjem in lažjo komunikacijo s potencialnimi strankami. Tisti, ki že izkoriščajo učinke oglasov, ki stranke preusmerja na (Whatsapp) se bodo tako razveselili boljše povezave obeh platform. Med drugim, bodo lahko s kupci namesto preko Whatsapp aplikacije, klepetali direktno preko Meta Business Suite. Več o predvidenih novostih preberite tukaj. Druga novost vredna omembe je ta, da boste po novem lahko strankam (ki so to dovolile) pošiljali v klepetalnik kratka obvestila o promocijah, dogodkih, novostih …

➡️ Omrežje Microsoft Advertising se širi. Tokrat so objavili širitev v novih 32 držav v Latinski Ameriki in Aziji. Do konca leta, naj bi se širili še v 103 države. Zakaj ti bi moralo biti mar? Ker kljub Googlovi prevladi na oglaševalskem trgu, Microsoft postaja iz dneva v dan večja konkurenca z vedno večjo skupino uporabnikov. Trenutno novo dodane države so povečale število uporabnikov, ki jih lahko dosežete za 59 milijonov. In novi kanali vedno prinašajo večji izplen kot stari, saj je tam konkurenca konkretno manjša.

➡️ TikTok razvija oglaševalski produkt, katerega prihodek bodo prejeli tudi ustvarjalci vsebin. Želijo namreč ustvariti možnost, da se oglasi prikazujejo med kakovostnejšimi vsebinami, s tem pa oglaševalcem prinesti večji izplen ter kredibilnost. V eksperimentalni program bodo sprejeti profili, ki imajo vsaj 100k sledilcev. Prihodek oglasov, ki se bodo vrteli pri njihovih vsebinah, pa si bo TikTok in ustvarjalec razdelil po formuli 50/50. Program se začenja v ZDA letos junija, sledila pa naj bi širitev tudi na druge trge.

💡 Čeprav Twitter ni kanal, kjer se odvija glavna prodaja na spletu, podatki iz njega kažejo zanimive obrise trendov, ki so pred nami in dokazujejo, da ga nikakor ne gre zanemariti pri marketinški strategiji potencialne rasti. Po objavljeni raziskavi naj bi kar 76 % pogovorov vplivalo na končno nakupno odločitev. 5 najbolj rastočih področij pogovorov na temo želj za nakup so: moda, igračarstvo (ang. gaming), glasba, trgovina na drobno (ang. retail) ter dom in družina. Več o rezultatih lahko preberete najdete tukajle.

💡 Kateri marketinški tool bi mi olajšal oglaševalske izzive? Najboljši CRM? Katero orodje priporočaš za uporabo upravljanja družbenih kanalov? Katera orodja za marketing pa sploh obstajajo? Najbolj celosten vpogled v napredna in uporabna marketinška orodja (ki sem ga jaz našla ali zasledila) ponuja Martech, ki je pred kratkim objavil celotno poročilo orodij za posamezne segment. Za filtriranje in brezplačen vpogled v nabor orodij, ki ti lahko pomagajo, se moraš registrirati na njihovi spletni strani. Hiter vpogled v to, kaj vse lahko najdete pri njih pa dobite tukajle.

Vpogled v bazo marketinški orodij Martech

➡️ Google Lens. Želite prevesti tekst, ki ga vidite pred seboj? Mogoče ne veste, katera rastlina se nahaja v izložbi trgovine? Iščete iste hlače, kot jih že imate doma? Rešitev za vse omenjeno lahko najdete v aplikaciji Google Lens, ki je namenjena povezovanju vsebine fotografij, z zadetki na spletu. Uporabna pa ni samo za tiste, ki potrebujejo pomoč, ampak lahko pomaga povečati vašo prodajo. Zagotovo uporabna aplikacija, ki deluje na podlagi umetne inteligence. Kako jo izkoristiti za svojo prodajo pa najdete na blogu Arbone (v hrvaščini).

💡 Od navadne stranke do ambasadorja. Casey Hill je v svoji LN objavi podelil primer dobre prakse, ki ga izvajajo pri podjetju Bonjoro. Zagotovo nekaj dobrih idej, ki so primerne za implementacijo tako v B2B, kot tudi v B2C branži.

➡️ Snapchat širi AR (navidezno resničnost) za spletne trgovce in s tem odpira korporacijam nov kanal in možnost predstavitve produktov. Novost, ki spet ni takšna novost. Puma je lani kot prva omogočila uporabnikom, da njihove superge preizkusijo s pomočjo AR in jim s tem pomagajo pri nakupni odločitvi. Če te zanima kako stvar deluje si poglej njihov video tukajle.

AR v spletnem nakupovanju

Vir