Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 3/6/2022

novosti iz sveta digitalnega marketinga

Revizija vašega oglaševalskega računa | GDPR ni izbira, temveč nuja! | Kaj pravi prihodnost in trendi | Zaroka TikToka in Woocommerca | Zakaj so ocene strank pomembne

💡 Google Ads audit. Kako se lotiti revizije vašega oglaševalskega računa in na kaj je potrebno biti pozoren? Če ste med začetniki oglaševanja, vam toplo priporočam, da nekaj pozornosti/časa namenite temu procesu, idealno je, da zanjo zaprosite kakšnega strokovnjaka. Če bi se je radi lotili sami, imate po zahvali WordStream po korakih zapisana področja, ki so pomembna in ključna v revizijskem procesu. Najdete jih na tej povezavi.

➡️ Saj že vsi vemo, da je GDPR nujen, ko se gremo digital. Tudi Google je začel resno preverjati in nadzorovati, ali procesiramo podatke (za remarketing, konverzijsko merjenje) uporabnikov, ki so nam dali eksplicitno dovoljenje. Z majem bodo preverjali račune in potencialne kršitelje obvestili. Za odpravo bodo imeli 7 dni, po tem bo njihov račun zablokiran. Prvi korak je zagotovo ta, da preverite, ali dajete uporabnikom možnost, da izberejo, ali se strinjajo s hrambo piškotkov. Drugi je ta, da pogledate v podrobnosti pogojev zasebnosti in dodate tiste obdelovalce podatkov, ki ste jih dodali na spletnem mestu. Na daljše je Google zahteve popisal na njihovi spletni strani.

➡️ Trend prihodnosti, ki se nakazuje že z razvojem funkcionalnosti na Instagramu, Facebooku in TikToku je zagotovo spletno nakupovanje v živo. Platforme v tej industriji so v zadnjih letih pridobile za več kot 35 bilijonov $. Će namerava kdo pretestirati delovanje in izplen teh platform sta dve veliki Whatnot in Popshop.

➡️ Ti je v zadnjem obdobju strmo narasel CPC? Mogoče ni krivda v nastavitvi kampanji ali drastični spremembi na trgu. Google je sporočil, da so imeli bug, ki pa naj bi bil že odpravljen. Istočasno se poslavljajo razširjeni tekstovni oglasi (s koncem junija). Obstoječe ne boste morali več urejati, lahko pa jih boste dali na pavzo ali zaustavili.

➡️ TikTok in Woocommerce sta sklenila zaroko. No, mogoče celo poroko. Povezava bo uporabnikom omogočila, da v svoji vsebini označijo produkte iz spletne trgovine. V istem času je TikTok najavil partnerstvo tudi s Hootsuite, Sproutsocial and Sprinklr – vse z namenom lažje objavljanja in pripravljanja vsebin uporabnikov.

➡️ Je kdo rekel, da mnenja kupcev niso pomembna? Da izbrane ocene strank, ki jih imate na Google My Business profilu ne štejejo? To absolutno ne drži. Poleg tega, da pozitivno vplivajo na signal za SEO, so sedaj postale še bolj javno vidne. Po novem bodo ocene strank/kupcev vidne tudi na Google Maps. Vprašanje pa je, katero oceno bo Google izpostavil. Upam, da ne slabih. 😉

➡️ Aplikacije rastejo kot gobe po dežju. Ta želi napasti in prevzeti uporabnike TikToka. Predstavljam BeReal aplikacijo, ki te (v različnih delih dneva, ne načrtovano in predvidljivo) pozove, da fotografiraš svoj trenutek – kje si in kaj delaš. Ter s tem spodbuja pristno vsebino, ki jo na spletu zagotovo primanjkuje. Zagotovo ne bo enostavno prehiteti trenutnega giganta med družbenimi omrežji, ampak je vredno poizkusiti. Čestitke za pogum!

➡️ Google, LN in FB so že storili razširitev prikazovanja oglasov na t.i. partnersko mrežo. To pomeni, da poleg omenjene platforme, oglase vrtijo tudi na partnerskih straneh (Googlov partner ste lahko tudi vi). Temu koraku se pridružuje Amazon. Kakšen učinek bo prinesel se še ne ve, je pa kar nekaj negativnih občutkov med oglaševalci ob tej novosti.