Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 4/3/2022

Marketing - novice

Lažne ocene strank na spletu, TikTok postaja YouTube, vrhunska taktika za povečanje baze prejemnikov e-novic, triki za uporabo Google Trends

 

➡️ Vojna v Ukrajini je sprožila sankcije, ki so zajemale tudi digitalni svet. Vas zanima, kaj so spremenili spletni giganti?

  • Oglasi na Twitterji so bili trenutno zaustavljeni tako v Rusiji kot Ukrajini.
  • V Google Adsi so dodana dva nova ’embargo’ območja (Donetsk People’s Republic in Luhansk People’s Republic).
  • Meta je blokiral prikazovanje oglasov ruskih nacionalnih medijev po celem svetu.
  • Ukrajina je Apple zaprosila, da blokira App Store za Rusijo. Odločitev Appla še ni znana.

🕵️ Mogoče ste že slišali, zagotovo pa je vredno poznati tole orodje. Google Trends omogoča vpogled v aktualne trende iskanj uporabnikov po celem svetu. Če vas zanima, kako se spreminja interes za Google oglaševanje v preteklih letih, tako pri nas kot v drugih državah, lahko najdete vse potrebne podatke noter. Služi vam lahko tudi pri sprejemanju marketinških odločitev. Uporaben blog na to temo so ustvarili pri agenciji Arbona (v hrvaščini).

➡️ Eden izmed načinov za pridobivanje prijav na vaše e-novice 📩 predstavlja Reddit. Kanal, ki je sicer redko izkoriščen, ker ga večina ne pozna dobro. Primer dobre prakse – če vpišete Keevin boste spoznali taktiko uporabnika, ki mu je prisotnost na Redditu prinesla veliko povečanje baze prejemnikov e-novic. Drži se tega, da izkorišča Reddit za deljenje dobre vsebine, znanja in idej, občasno pa še nevsiljivo omeni, da ima svoj newsletter (ter vključi povezavo za prijavo nanj). Ne vodi ga torej želja, da promovira svoj newsletter, ampak gradi skupnost preko kvalitetne vsebine, uporabniki pa mu s tem začnejo zaupati in mu z veseljem tudi sledijo na ostalih kanalih.

➡️ Ocene strank, kupcev in gostov so ene izmed pomembnejših elementov na spletu, imenovane tudi kot t.i. ‘social proof’. Ker dokazano vplivajo na nakupno odločitev, imajo velik pomen in težo pri posameznih platformah ter ponudnikih. Ste se kdaj vprašali, koliko se ocene relevantne in resnične? Nearmedia je objavila podatke , kjer ugotavlja, da se največ sumljivih ocen najde na Googlu, sledi Yelp, TripAdvisor in Facebook. Imate taktiko pridobivanja ocen strank? Predlagam takšno, ki je resnična. Obstajajo bližnjice, ampak na dolgi rok je bolje imeti kakovostne stranke, ki vam zaupajo kot one-time kupce, ki si vas zapomnijo samo z negativno konotacijo.

Sumljive ocene kupcev/gostov/strank na spletnih platformah

Vir

📈 #LinkedIn bo kmalu omogočil še bolj poglobljeno statistiko posameznih objav na njihovem omrežju. Tako boste lahko izvedeli tudi kdo bere, kdo se odziva na vaše objave in na podlagi novih podatkov, boste lahko lažje sklepali strateške odločitve o pripravi vsebine in dosegi vaše ciljne skupine. Če vas zanima kaj podrobneje so objavili o spremembah lahko preberete tudi novico Tomerja, LinkedIn CPO-ja.

➡️ #Instagram umika In-stream video oglase, saj želi fokus ohraniti na Reels-ih. Kaj pomeni ta sprememba za vas? Ena možnost manj pri pripravi oglasov na ravni izbire umestitve posameznega oglasa.

🎬 #TikTok omejuje dolžino videoposnetkov na 10 minut. Čeprav so znani po krajših videih, ki so dolgi med 15-30 sekund, so se odločili, da podaljšajo le te. Verjeten razlog za to odločitev je v tem, da želijo povečati engagement. Hkrati se vedno bolj približujejo teritoriju YouTuba.

➡️ #Facebook je objavil poročilo o najbolj priljubljeni in največkrat ogledani vsebini na Facebooku v Q4 leta 2021. ✍️ Poročilo si lahko ogledate na povezavi, zanimiva informacija, ki pa jo najdete pri 20 najbolj uspešnih vsebinah je ta, da vse prepovedujejo zgodbo. Storytelling (še vedno) deluje.

➡️ Ustvarjate koledar vsebine in objav na družbenih omrežjih za leto 2022? Ad Espresso je pripravil nekaj templatov, ki si jih lahko brezplačno prenesete, hkrati pa z vami delil tudi nekaj nasvetov pri pripravi le tega.

🎯 Se sprašujete, če so vaše Search kampanje na #GoogleAds uspešne? Localiq je objavil benchmark raziskavo, kjer lahko ugotovite, koliko konkurenčen je vaš CPC (=cost per click), CTR (=click through rate) in ostali pomembni KPI-ji.

Do naslednjega petka!

One thought on “Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 4/3/2022

Comments are closed.