Digitalne novosti in marketinške dobre prakse: 8/4/2022

novosti iz digitala

V kateri državi boste s SEO-tom najuspešnejši, watchbait videi na FB bodo cenzurirani, zakaj interesno targetiranje na FB ne deluje …

 

➡️ Facebook si pridružuje pravico za urejanje videa (rezanje), če bo ta uporabljal ‘watchbait’ trike. Želijo namreč povečati kakovost vsebin, zato bodo pri filtriranju vedno bolj strogi. Kaj je watchbait?

    • Naslovi,teksti, thumbnaili, ki izkrivljajo, prikrivajo ali senzacionalistično zavajajo uporabnike, da video pogledajo do konca ali se nanj na kakršenkoli način odzovejo.

Nasvet, da se izognete FB kazni? Uporabljajte jasne in relevantne naslove, razvijte lasten ton blagovne znamke, bodite avtentični in originalni ter uporabite izseke iz videa za thumbnail.

💡 Težave s targetiranjem na FB je raziskovala Univerza v Severni Karolini, kjer so raziskovalci ugotovili, kje tiči razlog, da vam FB prikazuje oglase, ki nikakor niso vsebinsko za vas relevantni ali zanimivi. Namreč manjka mu funkcija konteksta. Če bi objavili nekaj na temo tega, kako zelo sovražite tenis, bi FB zaznal besedo tenis in vas na podlagi interesnega targetiranja vključil v oglase, ki so namenjeni teniškim navdušencem. Precej narobe, ne? 😉 Prav tako so med raziskovanci ugotovili, da jih velika večina ni vedela, da obstaja Ad preference manager, kjer uporabnik sam označi katera področja ga zanimajo in katera področja ne. Ga uporabljate? Če zanj slišite prvič, lahko po njem raziskujete tukajle. Če pri obstoječih kampanjah z interesnim targetiranjem ne dosegate dobrih rezultatov, poskušajte z Lookalike rešitvijo.

➡️ In to še ni vse, kar je narobe z interesnim targetiranjem. Pridružite se lahko skupni tožbi proti FB-ju, saj je v ZDA sodišče razsodilo, da je bilo interesno targetiranje uporabnikov v kar 33 % deležu napačno. Kritike pa se v zadnjem času povečujejo tudi zaradi poročanja o dosegu oglasov, ta naj bi bil lažno prenapihnjen. Skrajni čas, da začnete razmišljati o razporeditvi oglaševalskega vložka tudi na druge kanale.

➡️ Kako na Googlu s svojimi izdelki izstopati pred konkurenco? Pred kratkim sem pisala, da se obeta ‘nagrada’ za tiste spletne trgovce, ki zagotavljajo dobro nakupovalno izkušnjo (povračila denarja in vračilo izdelkov). V ZDA in Kanadi je tako na voljo badge, ki ga prejmejo tisti trgovci z dobro oceno, posledica pa naj bi bila več klikov na izdelke ter višjo prodajo. Tudi, če zadeva ni še na voljo pri nas je vredno razmisliti, kako jo vkomponirati v vašo strategijo podjetja, saj bo, ko bo že pri nas, za to prepozno.

💡 Zelo zanimivo raziskavo sem prebrala ta teden in sicer SEO guruja, Neil Patela. Raziskoval je namreč, v kateri državah je najtežje uspeti s SEO-tom. Spodaj delim graf za e-commerce sektor. Podatke po preostalih industrijah pa lahko najdete na povezavi.

V kateri državi je SEO delati najlažje

➡️ Še ena iz SEO področja in sicer kako ‘hitro’ lahko pričakujete, da bo Google Search Console poindeksiral povratne povezave (ang. backlinke) na novi spletni strani. Časovni razpon naj bi se gibal med 7-10 dni. Če primerjamo odzivnost Googla in Facebooka bi lahko rekli, da je Google polž, FB pa vsaj kača. Tudi na ravni oglaševanja je odzivni čas na prvem kanalu precej daljši kot na drugem.

❗️  Drugi teden objavim rezultate raziskave  na LinkedInu in sicer kaj je prinesla uporaba newsletter orodja ter kako je vplivala na doseg in prikaz člankov ter samih objav. Rezultati so nepričakovani in presenetljivi. Ne zamudite