Učinkovit način pridobivanja kakovostnih stikov

Blog zapis

Zakaj se odločiti za organizacijo dogodka? 

Močne, dobre ter učinkovite poslovne povezave in dobri poslovni odnosi so ključnega pomena pri zagotavljanju dobrega poslovanja in kontinuitete poslovanja organizacij. V poplavi informacij, klicev, elektronskih sporočil in novih obrazov, ki jih srečamo vsakodnevno, je težko izluščiti in doseči tisto pravo občinstvo oziroma ciljno skupino ljudi, ki bi izkazala interes za naše produkte ali izdelke ter bi poleg vsega bila še dosežena v pravem trenutku.

Zagotavljanje kakovostnih prodajnih stikov je danes postal posel. Najlažje bi stike pridobivali kar na ”tržnici”, pri tem pa je treba razumeti in se zavedati pravnih regulativ (ki so z dobo GDPR-ja strožje) ter zmožnosti za učinkovito zajemanje pravih ljudi.

Dobro, učinkovito rešitev prinaša organizacija poslovnega dogodka.

Primer iz prakse – kako organizirati dogodek za mlado podjetje 

Na nas se je obrnilo podjetje, ki je na trgu nekaj let in se samo pozicionira kot mlado. Njihova blagovna znamka ni utrjena in poznana (pred kratkim so se odločili za popolno spreminjanje celostne grafične podobe in poimenovanja), delujejo pa s podjetji, ki na trgu že desetletja ponujajo najprestižnejše rešitve.

Njihov glavni cilj je bilo spoznati nove poslovne partnerje, pridobiti kakovostne prodajne stike in pri že obstoječih sodelovanjih postati v očeh partnerjev močan akter na trgu.

Sprejeli so odločitev, da premierno organizirajo konferenco, ki je bila namenjene tehnično specifičnemu, branžnemu, občinstvu. Pri tem velja omeniti, da je bila izbrana ozka tema konference, zato so nagovarjali samo prave stike zanje. Imeli so relevantno bazo elektronskih stikov, ki je bila lahko uporabljena za promocijo. S pomočjo prestižnih in na trgu močno utrjenih poslovnih partnerjev, ki so na konferenci sodelovali v vlogi sponzorjev, so bili izbrani dodatni govorci, poskrbljeno pa je bilo tudi za raznolike in zabavne obkonferenčne aktivnosti ter za uporabne nagrade, ki so bile razdeljene v tako imenovane, ”Goodie Bag-e”. Tako so z dobrimi odnosi z obstoječimi partnerji ustvarili odlične temelje, na katerih je temeljil premierni dogodek.

Za kaj vse je potrebno poskrbeti pri organizaciji dogodka?

Naše znanje, izkušnje in poslovna poznanstva zajemajo na vse področja organizacije dogodkov, zato smo poskrbeli, da je bila pokrita celotna logistična izvedba in priprava, postavljena nova spletna stran, oblikovanje tekočega sitem registracije in potrjevanja udeležencev, celotna komunikacija z namestitvijo (hotelom) in rezervacijo konferenčnega prostora ter sob, poskrbeli smo tudi za znamčenje lokacije ter nudili celostno tehnično podporo skozi dogodek.

Na dan konference je bilo jasno, da je številka registriranih močno presegla načrte, ki so bili zastavljeni na začetku. Izpeljanih je bilo več predavanj, pester program, organizirana je bila zabava in podeljene so bile bogate nagrade … glavni cilj, pridobiti nove kakovostne stike, pa je bil ravno tako dosežen. Po konferenci je bilo tako v zbirki novih poslovnih partnerjev lepo število novih, tistih, ki so kmalu oddali prva povpraševanja in naročila. Enačba, ki je vključevala vnaprej določene stroške za organizacijo dogodka in višino novih naročil, ki so potrebna za pokritje dogodka, je postala uresničena.

Komu je storitev organizacije dogodkov namenjena?

Takšno rešitev svetujemo tistim podjetjem, ki imajo možnost zagotavljanja kakovostne vsebine za njihovo ciljno občinstvo, ki želijo razširiti svoje poslovne mreže in se utrditi med partnerji na trgu.

Želite prebrati več o naših preteklih uspešno organiziranih dogodkih ter storitvah? Soorganizirali smo že največji poslovno-tehnični dogodek pri nas, Microsoftovo NT konferenco, več o projektu pa najdete pod rubriko naše delo, tukaj.

Prebrskate lahko tudi po ostalih storitvah, ki vam jih ponujamo.